מאלף כלבים בחריש

 

מאלף כלבים בחריש

 

בניגוד לתפיסה הרווחת, אילוף כלבים לא נועד ללמד אותם אך ורק את הפעולות הבסיסיות של ישיבה, קפיצה או שכיבה ובטח ובטח לא את הפעלולים של גלגול, דילוג או כל פעלול אחר שראיתם באיזה קרקס או סרט. אילוף כלבים נועד בראש ובראשונה להעניק לכם, בעלי הכלב, את השליטה המלאה בכלב שלכם ולא בגלל שאתם כל כך אוהבים שליטה, אלא בגלל שכלב הוא בעל חיים שחייב לדעת לחיות בסביבת בני אדם מבלי להוות להם סכנה ולא פחות מכך, גם לעצמו. אז באילו מקרים נכון לחפש מאלף כלבים בחריש כדי לאלף את הכלב שלכם? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

מאלף כלבים בחריש – מהם סוגי הכלבים שזקוקים לאילוף?

ובכן, השאלה הזאת היא מעט מורכבת שכן אפשר בהחלט לטעון שכל כלב עשוי להידרש לאילוף, אם כי אכן ישנם סוגים מסוימים של כלבים שממש זקוקים לאילוף. הכלל הוא שככל שפוטנציאל הנזק של הכלב גדול יותר, כך חשוב יותר לאלף אותו. במילים אחרות, כלבים גדולים שהתנהגות לא נכונה שלהם יכולה להוביל לפציעה של ממש או לפגיעה קשה באנשים או בכלבים אחרים, הם כלבים שחובה לאלף אותם. מצד שני, ישנם גם סוגי כלבים קטנים מאוד, שגם הם יכולים להפיק לא מעט ערך מתהליך של אילוף אצל מאלף כלבים בחריש, לפחות לטובת הבעלים שלהם. כך למשל, כלבים שלא מפסיקים לנבוח, שלא נותנים לאף אחד להתקרב אליהם, שמתנהגים בתוקפנות לאחרים על אף שלא באמת יכולים לגרום נזק של ממש – גם כלבים אלה עשויים להידרש לתהליך של אילוף.

 

 

מאלף כלבים בחריש – מה לומד הכלב במסגרת האילוף?

ככלל, בתהליך אילוף אצל מאלף כלבים בחריש, יש לבנות תכנית אילוף עבור כל כלב, כשבתכנית זו ייכללו כל האלמנטים הבסיסיים שנדרשים על מנת לשלוט בכלב, אליהם יתווספו אלמנטים ספציפיים בהתאמה אישית לכלב הספציפי. כך למשל, אם יש לכם כלב גדול, אתם רוצים ללמד אותו להישמע לכל הוראה שאתם נותנים לו, אתם רוצים ללמד אותו שאסור לו לתקוף כלבים או בני אדם, אתם רוצים ללמד אותו להיכנס למצב רגיעה דווקא כאשר ישנו גירוי כלשהו שגורם לו להרגיש בדיוק ההיפך ואתם רוצים ללמד אותו גם להימנע מאכילה שלא על פי אישור שלכם (בכדי למנוע מקרים של אכילת רעל או אכילת פסולת מזיקה ברחוב). אילוף כלבים כולל כמובן גם את התהליך של אילוף לצרכים, אם כי במקרה זה מדובר לרוב בתהליך אילוף טבעי שעובר כל כלב, אם רק מאפשרים לו לעבור את התהליך הזה לעיתים עד גיל שנה.

לבסוף, אם לכלב שלכם יש נטייה שפוגעת באיכות החיים שלכם, כמו למשל נביחות בלתי פוסקות באמצע הלילה, נביחות על כל אדם שעובר מולו ברחוב, תוקפנות כלפי אורחים וכדומה – כל אלה ניתנים לפתרון במסגרת תכנית אילוף של מאלף כלבים בחריש.

פומרניין

בידור אינסופי: ההנאות של להיות גורים שובבים בבית

לחיות עם גורים שובבים זה כמו להיות מקור בלתי נגמר של בידור בבית שלך. צרורות השמחה האלה בגודל חצי ליטר מביאים כל כך הרבה אושר וצחוק לחיינו. בין אם הם רודפים אחרי הזנב שלהם, משחקים בצעצועים שלהם או פשוט מטומטמים, לכלבים קטנים יש יכולת מדהימה להאיר אפילו את הימים הקודרים ביותר.

כלב שמח

אם אני גר ברעננה ויש לי חיית מחמד למה אני צריך וטרינר ברעננה

בעלות על חיית מחמד כרוכה באחריות שונות, כולל הבטחת בריאותם ורווחתם. היבט מכריע אחד בטיפול בחיות מחמד הוא שיש וטרינר אמין בקרבת מקום. לתושבי רעננה עם בני לוויה פרוותיים, קבלת וטרינר מקומי מציעה יתרונות רבים.

חתול

אוכל לחתולים – מה עדיף יבש או רטוב?

טיפול בחתולים שלנו כרוך בקבלת החלטות מכריעות לגבי התזונה שלהם. בין הבחירות המדאיגות הוא הוויכוח בין מזון לחתולים רטוב ויבש. בחקירה זו, אנו שואפים לפענח את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, ולספק בהירות לבעלי חתולים הנווטים בחידה התזונתית הזו.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

אוכל לחתול

אוכל לחתולים – מה עדיף יבש או רטוב?

מזון יבש לחתולים, , מיובש ויש לו חיי מדף ארוכים יותר. לעתים קרובות הוא זוכה לשבחים על הנוחות שלו וניתן להשאיר אותו בחוץ להאכלה חופשית. עם זאת, ייתכן שהוא לא יתאים לכל החתולים, במיוחד לאלה הנוטים לבעיות שתן.

כלב

המדריך השלם לשפת גוף של כלבים

כבעלי כלבים, חשוב להבין את שפת הגוף של חברינו הפרוותיים. כלבים מתקשרים בעיקר באמצעות תנועות הגוף והקולות שלהם, ובאחריותנו לפענח את המסרים שלהם במדויק. במאמר זה, נתעמק בשלוש התנהגויות נפוצות שמפגינים כלבים – רתיעה ממשהו, התנשפויות חוזרות ונשנות והתבכיינות – ונחקור את משמעותן בהקשר של תקשורת כלבים.

כלב

עיניים פקוחות לרווחה: חקר מחלות העיניים הנפוצות ביותר בכלבים

כבעלי כלבים אחראיים, מחובתנו להבטיח את בריאותם ורווחתם של חברינו הפרוותיים. היבט מכריע אחד בבריאותם הכללית הוא הראייה שלהם. בדיוק כמו בני אדם, גם כלבים יכולים לסבול ממחלות עיניים שונות שעלולות להשפיע על הראייה ואיכות חייהם. במאמר זה, נחקור את מחלות העיניים הנפוצות ביותר בכלבים, הסימפטומים שלהן ואפשרויות הטיפול הזמינות.